Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani, illetve a M8 Competition Gran Coupéval összevetni a Mercedes-AMG legerősebb utcai modelljét, a 843 lóerős plugin hibrid GT 63 S E Performance-t. Most érkezett egy még ennél is jelentősen potensebb négyajtós GT.
A rendkívül agresszív külsejű, új aerodinamikai csomagos és ültetett futóműves tuningautó elöl 21, hátul 22 colos egyedi felniket vonultat fel.


A 4 literes V8-as biturbó benzinmotor új turbókat és vezérlést kapott, ennek köszönhetően a Michelin Pilot Sport 4S sportgumikat 1196 lóerő és 1257 Nm gyilkolja – ez a valaha készült legerősebb Renntech modell.
A 0-ról 96 km/h-ra alig 2,44 másodperc alatt felgyorsuló újdonság 9,9 másodperc alatt tudja le a negyedmérföldes sprintet.
A tuning ára 94 980 dollár (32,5 millió forint). A 639 lóerős és 3,2 másodperces 0-100-as szintidejű gyári alapmodell magyarországi alapára 77,7 millió forint, a 0-ról 100-ra 2,9 másodperc alatt felgyorsuló 843 lovas plugin hibridért pedig minimum 86,2 millió forintot kell fizetnünk.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.