Még ütősebb lett a BMW legizgalmasabb modellje, a kis M2
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Négy turbó helyett még nagyobb benzinmotorral és hibrid technikával támad a 0-ról 400-ra 25 másodperc alatt felpattanó új hiperautó.
Megérkezett az igen komoly menetdinamikával és jó néhány 007-es funkcióval kecsegtető, közel félmillió dolláros alapárú vadonatúj Rezvani Beast.
A legújabb Aston Martin Vantage 155 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint az elődje.
A faceliftes GR Yaris nagyobb teljesítménnyel, opcionális automata váltóval és modernizált műszerfallal támad.
Az akár 800 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 a jövő hónap végén bukkanhat fel először az öreg kontinensen.
A Porsche elektromos versenyautója a Michelin gumikat, a McLaren aksi töltöttségét és a kezdő sofőr önbizalmát egyaránt kegyetlenül gyilkolja, de néhány kör után olyan élménycunamit generál, hogy azt pártállástól függetlenül még a Holdról is látni lehet.
A szemrevaló külsejű Karma Kaveya kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és közel 300-zal képes hasítani.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
A Hennessey Venom F5 Revolution Roadster ára meghaladja az 1 milliárd forintot.
A Cadillac Celestiq már a Rolls-Royce-ok és a Maybachok ligájában focizik.
A világ első elektromos raliautója nem erősebb az utcai alapmodellnél, de kicsit könnyebb és sokkal feszesebb annál – üléspróbát vettünk az Opel Corsa-e Rallyban.