A 3 literes 6 hengeres motorban találtak még 210 eddig szunnyadó lóerőt.
A 2017-ben ráncfelvarrt előző generációs BMW M2 egyáltalán nem nevezhető gyengének, vezetési élményben szegénynek pedig végképp nem. 2018-ban aztán megérkezett a kihegyezett, még erősebb és még keményebb sportváltozat, az M2 Competition.
Míg a normál M2 "csak" 370 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, addig az M2 Competition már 410 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. Ez pedig annak az M4-ből érkezett 3 literes sorhatos motornak köszönhető, ami a korábbi 500 helyett 550 Nm-es nyomatékcsúccsal bír.
A 2015 és 2020 között gyártott típus legerősebb gyári változata a 2019 végén érkezett M2 CS, mely 450 lóerős és 550 Nm-es nyomatékú modell 4 másodperces 0-100-as szintidővel rendelkezik.
Akadhatnak azonban olyanok, akik még az M2 CS produckiójával sincsenek teljesen megelégedve. Pontosan nekik készült a most leleplezett új G-Power változat.
A finomhangolt kompakt BMW 210 extra lóerőt és 250 extra Nm-t vonultat fel.
Ily módon a motor már nem kevesebb, mint 660 lóerős teljesítményt, illetve 850 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre – a menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek.
Az új 2-es sorozatú kupéból készített aktuális M2 460 lóerős teljesítményű és 550 Nm nyomatékú, ami ideális esetben 4,1 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.