A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.
Az Opel szeptemberben mutatta be a közelmúltban általunk is alaposan letesztelt aktuális Astra sportos hangulatú új verzióját, a GSe-t, melyből most az Irmscher készített egy még sportosabb verziót.
Míg a normál Astrához képest gyárilag 10 milliméterrel van leültetve a GSe, addig az Irmscher további 25 milliméterrel közelebb engedte az aszfalthoz a karosszériát.
A látványos bodykit mellett nem mehetünk el szó nélkül a 19 colos új könnyűfém felnik mellett sem, melyekre 225/45-ös sportgumikat szerelnek.
Az egyedi hangulatú utasteret kapott újdonság hajtásláncához nem nyúlt hozzá a tuningcég.
Az első kerekeket egy 1,6 literes 4 hengeres turbós benzinmotor és egy villanymotor hajtja, melyek összteljesítménye 225 lóerő, és e mellé 360 Nm-es csúcsnyomaték társul.
A 12,4 kWh-os akkumulátorral szerelt, mintegy 60 kilométeres elektromos hatótávú modell automata váltója szokás szerint nyolc sebességi fokozattal rendelkezik.
A Magyarországon egyelőre még nem rendelhető Astra GSe Németországban 45 510 eurótól (18,1 millió forint) indul 5-ajtós kivitelben, a Sports Tourer nevezetű kombiért pedig alaphangon 46 610 eurót (18,5 millió forint) kell fizetni.
Viszonyításképp, az Astra alapmodelljét 24 600-25 700 eurós (9,8-10,2 millió forint) áron jegyzik kint, Magyarországon pedig 9,2 millió forinttól indul a típus.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.