Autó hvg.hu 2023. február. 24. 07:59

Villámcsapás: még sportosabb lett az Opel Astra GSe

A 225 lóerős plugin hibrid hajtásláncú sportkompaktot az Irmscher vette kezelésbe.

Az Opel szeptemberben mutatta be a közelmúltban általunk is alaposan letesztelt aktuális Astra sportos hangulatú új verzióját, a GSe-t, melyből most az Irmscher készített egy még sportosabb verziót.

Míg a normál Astrához képest gyárilag 10 milliméterrel van leültetve a GSe, addig az Irmscher további 25 milliméterrel közelebb engedte az aszfalthoz a karosszériát.

Irmscher

A látványos bodykit mellett nem mehetünk el szó nélkül a 19 colos új könnyűfém felnik mellett sem, melyekre 225/45-ös sportgumikat szerelnek.

Irmscher

Az egyedi hangulatú utasteret kapott újdonság hajtásláncához nem nyúlt hozzá a tuningcég.

Irmscher

Az első kerekeket egy 1,6 literes 4 hengeres turbós benzinmotor és egy villanymotor hajtja, melyek összteljesítménye 225 lóerő, és e mellé 360 Nm-es csúcsnyomaték társul.

A 12,4 kWh-os akkumulátorral szerelt, mintegy 60 kilométeres elektromos hatótávú modell automata váltója szokás szerint nyolc sebességi fokozattal rendelkezik.

Opel

A Magyarországon egyelőre még nem rendelhető Astra GSe Németországban 45 510 eurótól (18,1 millió forint) indul 5-ajtós kivitelben, a Sports Tourer nevezetű kombiért pedig alaphangon 46 610 eurót (18,5 millió forint) kell fizetni.

Viszonyításképp, az Astra alapmodelljét 24 600-25 700 eurós (9,8-10,2 millió forint) áron jegyzik kint, Magyarországon pedig 9,2 millió forinttól indul a típus.

Puttonyos, sportos, zöld rendszámos
Opel

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.