A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
A BMW tavaly júniusban mutatta be az első kombi M3-ast, mely kizárólag Competition változatban, összkerék-hajtással és nyolcfokozatú automata váltóval felvértezett modellből most érkezett egy még jobban kihegyezett tuningverzió.
Az AC Schnitzer vadonatúj M3 Touringja szuperkönnyű 20 colos forgácsolt könnyűfém-felniket vonultat fel, keményített sportfutóműve pedig elöl 15, hátul 20 milliméteres ültetést kapott.
Az új aerodinamikai csomag 200 km/h-nál 60 kilogrammal megnövelt leszorítóerőt termel.
A 3 literes soros 6 hengeres biturbó benzinmotor teljesítménye 510-ről 610 lóerőre nőtt, az eddigi 650 helyett pedig immár 750 Nm nyomaték hívható le.
A menetteljesítményekről egyelőre nem szól a fáma. Viszonyításképp, a Magyarországon 34,4 millió forintos áron nyitó, 500-1510 literes csomagterű M3 Competition M xDrive Touring 3,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as, illetve 12,9 másodperc alatt a 0-200-as gyorsulást, a végsebessége pedig kiviteltől függően 250-280 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.