610 lóerős lett a BMW első kombi M3-asa
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
A két turbóval megfújt 6 hengeres motorból sikerült kicsikarni 100 extra lóerőt.
Lássuk, hogyan teljesít a gyakorlatban egy kéziváltós tuningolt új BMW M3 sportszedán!
Közel 2 évnyi bemelegítést követően hamarosan végre teljes valójában megismerkedhetünk a vadonatúj BMW M3 Touringgal.
Érkezőben a megoldás azok számára, akiknek az M3 Competition esetleg túl unalmas.
Ráadásul az igazán kemény Competition változatot választották erre a célra.
A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.