Hiszen az mégsem járja, hogy a csúcsmodell teljesítménye holmi 700 lóerő alatt maradjon.
A General Motors luxusmárkája, a Cadillac 2020 elején lebbentette fel a fátylat a vadonatúj Escalade-ről. A monstrum mozgatásáról alaphelyzetben egy 6,2 literes V8-as szívó benzinmotor gondoskodik, amely 420 lóerős teljesítményű, illetve 623 Nm nyomatékú.
A kiviteltől függően 5,36–5,76 méter hosszú, illetve 3,07–3,4 méteres tengelytávolságú SUV-ból idén májusban érkezett meg a V típusjelzésű sportos csúcsmodell, melynek 6,2 literes kompresszoros V8-as erőforrása 690 lóerős teljesítménnyel és 885 Nm-es nyomatékkal mozgatja a 2,8-2,9 tonnás monstrumot.
A Specialty Vehicle Engineering (SVE) azokra is gondol, akik ennél is nagyobb erőre vágynak, számukra készült ez az új tuningverzió:
Az új kompresszort kapott és jelentősen átdolgozott motor jelen formájában nem kevesebb, mint 811 lóerős teljesítményt ad le, ami mellé 976 Nm-es nyomaték társul. Érdekesség, hogy az erősebb motor nemcsak összkerék-, hanem hátsókerék-hajtással is kombinálható.
Említést érdemel továbbá az 5-7,6 centiméterrel ültetett sportfutómű, a 22 colos egyedi könnyűfém felni, illetve a 409 milliméteres Brembo féktárcsa.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, viszonyításképp az Escalade gyári csúcsmodellje 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.