Autó hvg.hu 2022. szeptember. 20. 07:21

Jön a biturbó V8-ast hibrid 4 hengeres szívre váltó új Mercedes-AMG C63

Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.

A Mercedes tavaly februárban leplezte le a már általunk is alaposan letesztelt új generációs C-osztályt, mely kizárólag 4 hengeres motorokkal készülő típus első körben maximum 265 lóerős változatban volt rendelhető.

Idén áprilisban aztán leleplezték az eddigi legerősebb kivitelt, a 408 lóerős Mercedes-AMG C43-at, és nyílt titok, hogy hamarosan érkezik az ennél is potenesebb igazi csúcsmodell.

Mercedes-AMG C43
Mercedes

A Mercedes-AMG C63 néven támadó újdonságot a gyártó ígérete szerint szeptember 21-én szerdán fogják leleplezni, addig pedig be kell érjük ezzel a kedvcsináló fotóval:

Mercedes-AMG

Előzetes információk szerint a motorháztető alatt egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor található, mely a szupermodern hibrid technikának köszönhetően mintegy 550-600 lóerős teljesítményű, illetve 800 Nm nyomatékú.

Összehasonlításképp, az elődmodell C63 S csúcsváltozatát egy 4 literes biturbó V8-as erőforrás mozgatja. Ez az 510 lóerős, illetve 700 Nm nyomatékú C-osztály 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a gyorsulásának csak 290 km/h-nál szakad vége.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajtermékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egy évnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.