Az újdonság az ígéretek szerint rekordgyorsan abszolválja a 0–400–0 km/h-es produkciót.
A Czinger tavaly nyáron mutatta be első modelljének, az egymás mögött két ülést felvonultató 21C-nek a sorozatgyártásba küldendő végleges kivitelét, most pedig megérkezett a hiperautó gyorsulásra és végsebességre kihegyezett új verziója.
A karbonszálas felnibetétekkel és ezúttal hatalmas hátsó szárny nélkül támadó újdonság a gyártó közlése szerint mintegy 1,9 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet és 8,1 másodperc körüli negyedmérföldes szintidővel bír.
A Czinger szerint a 0–400–0 km/h-as gyorsulás/fékezés körülbelül 27 másodperc alatt lesz abszolválható. Emlékeztetőül, e tekintetben a Koenigsegg Regera tartja a világrekordot, mely jelenleg 31,49 másodperc.
A hajtáslánc nem változott: a V8-as erőforrás mindössze 2,88 literes lökettérfogatú, de a 11 000-es maximális fordulatszámnak, a dupla turbónak és a dupla villanymotoros rásegítésnek köszönhetően teljesítményhiánytól abszolút nem kell tartanunk.
A hétfokozatú szekvenciális váltóval szerelt hibrid nem kevesebb, mint 1 250 lóerőt szabadít rá a négy kerékre, és érdekessége, hogy a villanymotorok nem lítium-ion, hanem gyorsabban tölthető lítium-titanát akkumulátorból nyerik az energiát.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.