A tuningszettnek köszönhetően egyrészt kicsit jobban néz ki az Enyaq iV, másrészt a vezethetősége is javul.
A Skoda nemrégiben dobta piacra első igazi villanyautóját, a szabadidő-autók piacán hadrendbe állított és általunk is alaposan letesztelt Enyaq iV-t, melyről sokkal inkább a környezettudatosság és a városi használat jut eszünkbe, semmint a sportosság.
A H&R azonban azokra is gondol, akik egy picit sportosabbra hangolnák 148-265 lóerős teljesítményű elektromos Skodájukat.

A német tuningcég 352 eurós (126 ezer forint) áron kínált sportrugói elöl 3,5, hátul 3 centiméteres ültetést hoznak magukkal.

A Trak+ 93 euró (33 ezer forint) ellenében 1,6 centiméteres nyomtávszélesítést biztosít.

A tuningalkatrészek az iV 50, iV 60, illetve iV 80 kivitelű Enyaqokhoz érhetők el.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.