A közeljövőben érkező sportos brit SUV csúcsmodelljét várhatóan a BMW jól ismert biturbó V8-asa mozgatja.
Nemrégiben volt szerencsénk üléspróbát venni az elsőtől az utolsó csavarig teljesen megújult Range Roverben, mely 47 millió forintos alapárú és számos magyar kötődéssel rendelkező luxusterepjáróról hamarosan részletes tesztben fogunk beszámolni.
Nyílt titok, hogy érkezik a típus sportosra hangolt testvérmodellje, a Range Rover Sport, melynek álcázófóliás prototípusairól készített fotói alapján egy orosz designer, Nikita Chuiko már most megmutatja nekünk, hogy körülbelül milyen külső designra számíthatunk.
Az előd vonalvezetését finomított formában továbbvivő újdonság ugyanarra az MLA-Flex platformra épül, mint a normál Range Rover.
A motorháztető alatt különböző 3 literes 6 hengeres lágyhibrid dízelmotorok és normál, illetve plugin hibrid benzines egységek kapnak helyet.
A 0-ról 100-ra 4,5 másodperc magasságában katapultáló csúcsmodellben várhatóan a BMW-féle 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotor teljesít majd szolgálatot, a maga szerénynek nem mondható 530 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.