Tekintélyt parancsol a legújabb biturbó V8-as Range Rover
A legtöbben vélhetően azonnal lehúzódnak majd a külső sávba, ha feltűnik egy ilyen luxus sportterepjáró a visszapillantójukban.
A legtöbben vélhetően azonnal lehúzódnak majd a külső sávba, ha feltűnik egy ilyen luxus sportterepjáró a visszapillantójukban.
A szupersportos brit divatterepjáró hatalmas, 24 colos kerekeken gördül.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
Ha esetleg túl nagy a normál Range Rover és egy kicsit sportosabb hangvételre vágyunk, akkor érdemes egy pillantást vetni az új testvérmodellre, melyben több magyar fejlesztés is található.
Az újdonság itthoni alapára kicsivel 46 millió forint felett alakul.
Lágyhibrid, plugin hibrid, dízel és biturbó V8-as változatokban debütált a brit márka újdonsága, melyből hamarosan tisztán elektromos változat is lesz.
A közeljövőben érkező sportos brit SUV csúcsmodelljét várhatóan a BMW jól ismert biturbó V8-asa mozgatja.
A sok BMW X6, vagy Mercedes GLE Coupé átépítése mellett a Range Rovereké valahogy mindig izgalmasabb.
A brit márka az ember négylábú barátját is magas szinten igyekszik kiszolgálni.
Ennek a bajor divatterepjárónak az orosz tulajdonosa most nem kicsit lehet mérges – az anyagi kár jelentős.
A cseh autónak átütötték az alvázszámát, de így sem tudták kivinni a kocsit a határon.
Jó szokásukhoz hűen nem csak a külsejét dolgozták át jelentősen, de a motorhoz is hozzányúltak, és persze az eredeti bőrkárpitot is lecserélték babakékre.