Autó hvg.hu 2021. október. 17. 06:41

2412 kilométerrel árulnak egy 21 éves Mercedes S-osztályt

Ezzel a szalonállapotú stuttgarti luxusautóval képzeletben egyenesen az ezredfordulóra utazhatunk vissza.

A Mercedes 1998-ban látta elérkezettnek az időt a Bálna, vagyis a 140-es sorozatú S-osztály leváltására. Ekkor érkezett meg a 220-as sorozatú új S-Klasse, melynek mostanra még a legfiatalabb, 2005-ös példányai is 16 esztendőssé váltak.

Ma már egyre nehezebb megkímélt állapotú ilyen S-osztályt találni, nekünk viszont sikerült. A mellékelt fotókon látható és éppen új gazdára váró németországi példány 2000 decemberében látta meg a napvilágot és eddig mindössze 2412 kilométert tettek meg vele.

Mobile.de
Mobile.de

A jól felszerelt, kék metálfényezésű és eddig egyetlen tulajdonos által birtokolt Mercedes S320 árcéduláján 39 990 eurós, vagyis átszámítva mintegy 14,4 millió forintos összeg szerepel.

Mobile.de
Mobile.de
Mobile.de

A motorháztető alatt egy 3,2 literes szívó V6-os benzinmotor található, mely egy ötfokozatú automata váltón keresztül juttatja el 224 lóerős teljesítményét, illetve 315 Nm-es nyomatékát a hátsó kerekekre.

Mobile.de
Mobile.de

A 0-ról 100-ra 8,2 másodperc alatt felgyorsuló régi S-osztály végsebessége 240 km/h, gyári fogyasztási értéke pedig 11,5 liter 100 kilométerenként. A legfrissebb modell S500-as kiviteléről készített részletes tesztünk itt olvasható.

Mobile.de

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 06. 09:30

MVM-terjeszkedés Romániában: a helyiek szerint Orbán most tolja be az országba Putyin trójai falovát

A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.