Ezzel a több mint 4 évtizedes múltra visszatekintő sportkocsival eddig kevesebb, mint 50 ezer kilométert tettek meg.
1973-at írtunk, amikor lehullott a lepel a Dino 308 GT4-ről, mely olasz sportkocsit aztán 1976-tól már Ferrari Dino 308 GT4 néven forgalmaztak. Ez volt az olasz gyártó első sorozatgyártású középmotoros V8-as közúti modellje, és az első olyan Ferrari, mely Bertone karosszériát kapott.
Most pedig feltűnt a színen egy éppen új tulajra váró példány, íme:
A mellékelt fotókon látható 2+2 üléses olasz sportkocsi 1979 szeptemberében látta meg a napvilágot és azóta csak mintegy 47 500 kilométert hagyott maga mögött.
A felújított fényezésű, eredeti utasterű Dinóért 85 000 eurót (30,2 millió forint) kérnek.
A 4,48 méter hosszú, 1,8 méter széles és alig 1,18 méter magas 308 GT4 mindössze 1,15 tonnát nyom a mérlegen.
A 2,9 literes V8-as szívó benzinmotor egy ötfokozatú kéziváltón keresztül 240 lóerőt juttat a hátsó kerekekre.
Az 1980-ig gyártott Dinót 1975-től 2 literes V8-as motorral szerelt olcsóbb kivitelben, 208 GT néven is forgalmazták.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.