A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.
A világ egyik legrégebb óta működő vállalata a francia autógyártó, amely persze nem gépkocsigyártással kezdte tevékenységét, hanem kéziszerszámokat és konyhai eszközöket készítettek. A 211 éve alapított vállalat számos alkalommal váltott cégjelzést is, egész pontosan 1850 óta immár tízedszer újult meg a címerük.
A most leváltásra váró variációt 2010-ben mutatták be és ahogyan az autógyártó modellpalettája megújul, halad az elektromos hajtás irányába, korszerűsíteni kellett a márkajelzést is.
A pajzson lévő oroszlánfej dízján egyszer az 1960-as években már megjelent, a mostani azonban kontúrosabb, egyszerűbb vonalú.
Introducing the brand new face of Peugeot. #LionsOfOurTime pic.twitter.com/xLjRhEwDEf
— Peugeot (@Peugeot) February 25, 2021
A francia cég azt is kommunikálta az modernizált embléma kapcsán, hogy a kereskedéseik megjelenése is megújul.
Hét nagy autómárka is változtatott a logóján
Mindegyikük a régi iskolát vitte még: a krómos, háromdimenziós, a '80-as, '90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista - szerintük - jövőbe mutató logóra.