Autó hvg.hu 2021. február. 25. 21:11

Bemutatta új emblémáját a Peugeot

A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.

A világ egyik legrégebb óta működő vállalata a francia autógyártó, amely persze nem gépkocsigyártással kezdte tevékenységét, hanem kéziszerszámokat és konyhai eszközöket készítettek. A 211 éve alapított vállalat számos alkalommal váltott cégjelzést is, egész pontosan 1850 óta immár tízedszer újult meg a címerük.

A most leváltásra váró variációt 2010-ben mutatták be és ahogyan az autógyártó modellpalettája megújul, halad az elektromos hajtás irányába, korszerűsíteni kellett a márkajelzést is.

A pajzson lévő oroszlánfej dízján egyszer az 1960-as években már megjelent, a mostani azonban kontúrosabb, egyszerűbb vonalú.

A francia cég azt is kommunikálta az modernizált embléma kapcsán, hogy a kereskedéseik megjelenése is megújul.

Hét nagy autómárka is változtatott a logóján

Mindegyikük a régi iskolát vitte még: a krómos, háromdimenziós, a '80-as, '90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista - szerintük - jövőbe mutató logóra.

Hirdetés
Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.