A jelenlegi „szárnyas nyílvessző” teljesen megújulna.
Az elmúlt pár hónapban egy sor autómárka újította meg emblémáját. A lépés annak fényében érthető, hogy a gyártók elérkeztek az elektromos autók korszakához, és ezt jelezni is akarják: az új logók minden esetben valamiféle „tisztább” világot szimbolizálnak.
A legutóbb a General Motors, vagyis az egyik legnagyobb autóipari konszern újított, még ha ez a logó nem is látható közvetlenül autókon.
A változások egyik magyarázata az is, hogy mivel minden a digitalizációról szól, elsődleges fontosságú, hogy ezek az emblémák a képernyőkön, a digitális térben mutassanak jól.
A hírek szerint az újítási hullám eléri hamarosan a Skodát is. A Cochespias.net internetoldalon feltűnt terv igen komoly átalakulást sejtet a 100 éve használt motívumhoz képest, amely egy szárnyas nyílvessző, ami ebben a formában 1926-ban tűnt fel először. Az emblémát egyébként sokszor szokták indián fejdíszhez is hasonlítani, de mint látszik, az új logóról egészen más kell majd, hogy eszünkbe jusson. Már ha valóban használni kezdik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.