Megérkezett a brit gyártó első plugin hibrid hajtásláncú szupersportkocsija, melynek váltója nem rendelkezik hátrameneti fokozattal.
A teljesen új platformra épülő szupersportkocsi összteljesítménye 680 lóerő, ami mellé 804 Nm-es nyomaték társul. Ebből 585 lóerőt és 584 Nm-t a mindössze 160 kilogramm tömegű 3 literes biturbó V6-os benzinmotor, 95 lóerőt és 225 Nm-t pedig egy villanymotor állít elő.
Az 1 498 kilogrammos Artura 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100 km/h-ra, a 0-200-at 8,3 másodperc alatt abszolválja és a 0-300-as sprinthez sincs szüksége 21,5 másodpercnél több időre. Az elektronikusan korlátozott végsebesség 330 km/h.
A 2,5 óra alatt feltölthető 7,4 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátornak köszönhetően ez a valaha készült legalacsonyabb fogyasztású McLaren, mellyel adott esetben akár 30 kilométer is megtehető tisztán elektromosan, maximum 120-as tempóval. A hibrid technika össztömege alig 130 kilogramm.
A duplakuplungos automata váltó nyolc előremeneti fokozattal rendelkezik, de hagyományos hátramenet nincs benne, tolatáskor ugyanis minden esetben a villanymotor mozgatja az autót.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.