A koronavírus okozta válság alatt szerencsére azért akadnak sikertörténetek is.
35 éven át vezette jól működően autószervizét a skóciai Jim Walsh, az elmúlt időszakban azonban válságba került a vállalkozása, mert alig jelentkezik be nála valaki, a korábbi napi öt helyett mostanában mindössze heti öt ügyfelet fogad – írja a BBC.
Sok szolgáltatószektorban dolgozó vállalkozó számára ismerős lehet a történet, aminek ez esetben azonban jó lett a vége. A megszorult férfi lánya felrakott néhány képet Twitterre, amiben jelezte, hogy az apjának szüksége van ügyfelekre, hogy tovább működhessen a cége. A posztot gyorsan megosztották ezren, ami hamar 19 ezerre nőtt, és ezzel egy időben az ügyfelek is megérkeztek.
A férfi lánya elmondta BBC-nek, hogy volt olyan napjuk, amikor egyetlen ügyfelük sem volt, így muszáj volt megpróbálnia valamit. Az apja ugyan nem nagyon akarta, hogy segítséget kérjenek a közösségi médián keresztül, de végül az győzte meg, hogy csak az igazat mondják, hogy bajban vannak.
A Tweet után sokan bejelentkeztek és jellemzően a fiatalabb autósok, akiktől azt reméli szerviztulajdonos, hogy hosszabb távon is ügyfeleik lehetnek.