Autó hvg.hu 2020. november. 10. 06:41

Oldalanként 3-3 kipufogó a legújabb Mercedes G-osztályon

Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.

A nemrégiben mintegy 40 év után először teljesen megújult Mercedes G-osztály legsportosabb változata az általunk is alaposan kipróbált 585 lóerős AMG G63, azonban akadhatnak olyanok, akik még ezzel a csúcsmodellel sem teljesen elégedettek.

Számukra készült a Lumma Design legújabb tuningcsomagja, a CLR G770 R:

Lumma Design

A 12 700 eurós (4,5 millió forint) alapárú szettnek köszönhetően a G-osztály minden korábbinál morcosabb külsőt kaphat.

Lumma Design

A jelentősen kiszélesített karosszéria mellett a 24 colos könnyűfém-felnik, a 295-355 milliméteres széles sportgumik, illetve az oldalanként 3-3 kipufogó végződés mellett sem mehetünk el szó nélkül. Utóbbi a G63 kiváltsága, a szerényebb teljesítményű dízel G-osztályokon oldalanként 2-2 kipufogóvég található.

Lumma Design

A Lumma Design kérésre a motorhoz is hozzányúl: a kilencfokozatú automata váltós G63 4 literes biturbó V8-as erőforrása a tuningot követően 650 lóerős teljesítményt, illetve 950 Nm-es nyomatékot ad le.

Lumma Design

 

Lumma Design

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Serdült Viktória 2025. január. 07. 09:30

Laczó Adrienn, lemondott bíró: Dermesztő hatás nyomja rá a bélyegét az egész bírói szervezetre

„Az ember csak akkor veszi észre, hogy nem kapott levegőt, amikor felbukkan a víz alól” – mondja Laczó Adrienn volt bíró, aki januártól egy ügyvédi irodában dolgozik tovább. A Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának egykori tanácselnöke szerint a bírák közül egyre többen érzik, hogy olyan nyomás nehezedik rájuk, ami nem megengedhető. Hogyan nyilvánul meg ez a nyomás, és volt-e bármilyen hatása a bírák kiállásának? Miért volt szerinte mélyen sértő az új OBT-elnök nyilatkozata a „zavaró hangokról”? HVG-portré.