A kompakt szedánt kívül és belül egyaránt átdolgozták a Toyota prémium márkájánál.
A legfontosabb változás, hogy az eddig két részre osztott fényszórót egy búrás megoldás váltotta, ezen kívül a hátsó lámpákat is átrajzolták és összekötötték egymással, valamint a lökhárítókon is variáltak egy keveset.
Így nézett ki eddig elölről az IS:
És ilyen a facelift után:
Eddig ilyen volt az IS hátulja:
Mostantól pedig így fest:
A minimálisan megnőtt új IS áttervezett futóműve egyrészt könnyebb, másrészt sportosabb lett. A műszerfal közepén alapáron egy 8 colos érintőkijelző található, mely közelebb került a sofőrhöz, felár ellenében pedig 10,3 colos központi érintőképernyő is rendelhető. Az Apple CarPlay, Android Auto és Amazon Alexa alapáras tételek.
A továbbfejlesztett Lexus Safety System+ 2.5 biztonsági rendszerrel felvértezett új IS motorjai változatlanok maradtak. Az Egyesült Államokban turbós 2 literes és V6-os 3,5 literes motorokkal, 236-280 lóerős változatban, 6-8 fokozatú automataváltóval, hátsó- és összkerékhajtással rendelhető típust nálunk 223 lóerős hibrid változatban forgalmazzák. Az új modell ára egyelőre ismeretlen, a kifutó típus magyar alapára 12,94 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.