550 lovas sportkombi: itt a vadonatúj BMW M3 CS Touring
Megérkezett az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Megérkezett az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl gyengének találták a puttonyos M3-at.
Megnéztük, hogy hol készül a jelenlegi legizgalmasabb BMW, a 6 hengeres, kéziváltós és hátsókerék-hajtású M2, amely mellett hamarosan olyan Neue Klasse villanyautók hagyják majd el a gyártósort, mint amilyeneket a debreceni BMW-gyár ont magából.
A remek egészségi állapotnak örvendő régi 3-as kabrióval eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
Az Alpina újdonsága 1 lóerővel gyengébb, de 80 Nm-rel nyomatékosabb az aktuális M3 Competitionnél.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
A felfrissített kombi BMW M3 bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Lényegében vadonatúj szalonállapotban vár új gazdára ez a piros fényezésű patinás E36-os 320i.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Ezzel a könnyített és megnövelt teljesítményű limitált szériás régi M3-assal eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.