Az átdolgozott LED-es lámpákkal debütált sportkocsik megkapták a gyártó legfrissebb fedélzeti elektronikáját.
A modellfrissítés során átrajzolták a szériában full LED-es fényszórókat és hátsó lámpákat, valamint a hűtőrács és a lökharítók is módosultak. A mostantól négy új színben, high-tech ezüstben, grafitszürke metálban, mojave ezüstben és patagóniai vörösben rendelhető típust új felnikkel szerelik, és a legmodernebb MBUX infotainment rendszert és a gyártó legfrissebb vezetéstámogató rendszereit is megkapták.
Az alapmodell E 200 motorházteteje alatt egy 197 lóerős 2 literes 4 hengeres benzinmotor található, az E 300-ba szerelt hasonló motor pedig 258 lóerős. Az E 450-ben már 3 literes 6 hengeres benzines egység található, a maga 367 lóerejével, a csúcsot pedig a 435 lóerős, illetve 4,4-4,6 másodperces 0-100-as gyorsulású AMG E 53 jelenti. Utóbbi két változat alapáron összkerékhajtású.
Az E 220 d 2 literes 4 hengeres dízelmotorja 194, az E 400 d 3 literes 6 hengeres erőforrása pedig 340 lóerős. Az összes motorváltozat mellé 9 fokozatú automata váltó jár, a 48 V-os lágyhibrid technika 14-22 lóerővel segít bele a hajtásba.
A megújult Mercedes E-osztály kupé és kabrió forgalmazása ősszel kezdődik meg – a ráncfelvarrás előtti kivitelről készített részletes tesztünk itt olvasható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.