Matthew McConaughey önkéntes száműzetése tarol.
Listát készített a mostanság sugárzott autós reklámokról a Wardsauto annak alapján, melyek bizonyulnak a leghatásosabbnak. Ezt a legjobban az jelzi, hogy a reklám közben nem csinálnak semmit az emberek: nem kapcsolnak el, nem tekernek bele, nem hívják elő a csatornakínálatot, hanem végignézik a hirdetést.
A rangsor elejére az a hirdetés került, amely Matthew McConaughey önkéntes elvonulásáról szól egy 2020-as Lincoln Aviatorban. A koronavírus-világjárvány kitörése előtti utolsó napokban készült reklám most már egészen más jelentéstartalommal bír, mint amit a készítők szántak neki.
Ennek hatása meg is látszik: a reklám sugárzása során a közönségméréssel foglalkozó iSpot indexe szerint az átlagosnál 38 százalékkal kevesebb interakció történik, vagyis sokan végignézik.
Másik hasonlóan témaérzékeny most a Range Rover Evoque új reklámszpotja, amelyben egy kutya álmodozik magányosan egy szobában.
A Buick/GMC reklámja is "betalált", abban azt hangsúlyozzák, mennyi minden változhat meg egyetlen éjszaka alatt. A cég a mostani helyzet miatt ingyenesen adja a segélyszolgáltatását, amely a kocsikból gombnyomásra érhető el.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.