A minimalista dizájn irányába indul el a japán cég.
Divatja van az autógyárak körében a jól megszokott emblémáik átalakításának. A jelenség oka az átállás az elektromos autók gyártására: a változást a logó módosításán keresztül is hangsúlyozzák a cégek.
A legutóbb a BMW új emblémáját mutatták be. Ez is szólt a legnagyobbat. A cégnél arra hivatkozva döntöttek a megszokott logó leváltása mellett, hogy ideje a fiatalabb generációhoz szólni. A Volkswagen, a KIA és az Alfa Romeo jelvénye is változott – igaz, ez utóbbié csak időlegesen.
A Nissan is beállt a sorba. Elsőként az új 370Z sportkocsin várható, hogy megjelenik az új logó, ami egyből két embléma megújulását jelenti: a márkáét és a típusét is. Ez utóbbi esetben visszatérnek a legendás Datsun 240Z-s típusjelölés tipográfiájához, ami 1970 és 1980 között volt látható ezeken a modelleken.
Az új logókat a hírek szerint már bejegyeztették néhány országban, de még nem egységesen minden piacon.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.