Mindez korántsem azt jelenti, hogy nem kell útdíjat fizetni.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. úgy határozott, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezés miatt a személyes ügyintézés lehetőségét megszünteti március 31-ig. Az ügyfeleitől azt kéri, hogy telefonon vagy online kezdeményezzék az ügyintézést.
Elektronikus úton jelenleg többek között pótdíjmaximalizálás és részletfizetés kérhető, de meghatározott feltételek esetén lehetőség van az elírt rendszám javítására, a felségjelzés módosítására vagy rendszámcserével kapcsolatos ügyek intézésre is.
Ha más ügyet szeretnénk intézni, azt mindenféleképpen jelezni kell telefonon vagy online. A társaság minden ügyféllel felveszi a kapcsolatot az ügyfél által megadott elérhetőségen.
A társaság ügyfélszolgálati száma belföldről és külföldről a +36 (36) 587-500.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.