Autó hvg.hu 2020. február. 21. 13:21

650 lóerős hegyomlásként debütált a legújabb amerikai pickup

A hatalmas, és könnyűnek egyáltalán nem mondható új Ford úgy gyorsul 0-ról 100-ra, mint egy sportkocsi.

Hihetetlenül hangzik, mindenesetre tény, hogy az Egyesült Államokban 1986 óta minden egyes évben a gigantikus F-sorozatú pickupok a legnagyobb darabszámban értékesített új személyautók.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni egy 450 lóerős, illetve 690 Nm-es 3,5 literes biturbó V6-os motorral szerelt Ford F-150-et, azonban bőven akadnak olyanok, akik elégedetlenek ezzel a teljesítménnyel.

Számukra készült a Roush-féle vadonatúj tuningváltozat, íme:

Roush

 

Roush
A motorháztető alatt egy 5 literes V8-as benzinmotor található, mely a rászerelt kompresszornak köszönhetően 650 lóerős, illetve 827 Nm-es produkciót ad elő. Ez pedig elegendő ahhoz, hogy a monstrum alig 4 másodperc alatt letudja a 0-100-as sprintet.
Roush

A 22 colos kerekekkel szerelt és ültetett futóműves Nitemare változattal vélhetően sohasem hagyják majd el az aszfaltot, a 20 colos terepgumin gördülő és emelt futóműves SC kivitelt viszont kifejezetten offroad felhasználásra szánják.

Roush

Ha már van egy alap F-150-esünk, akkor a Nitemare csomagért 19 150 dollárt (5,7 millió forint) kell még fizetnünk, az SC változat felára pedig 24 000 dollár (7,2 millió forint). A garancia 3 év, illetve 58 ezer kilométer.

Roush
Roush
Roush
Roush

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Kult Köves Gábor 2024. december. 29. 20:00

Dobó Kata amerikai filmje és Andy Vajna vikingjei is az élmezőnyben – Hollywood legnagyobb bukásai

Hollywood legnagyobb bukásai közt van olyan film, amely öt rendezőt fogyasztott el, köztük Coppolát is. És olyan is, amelynek zsiráf szereplője rálépett a saját péniszére. Börtönbe küldött rendező, reciklált díszlet, elhízott rabszolgalány és egy elképesztő szexjelenet – Tim Robey, a Telegraph filmes újságírója Box Office Poison című könyvében mesél a legendás bukások hátteréről. A szerzővel beszélgettünk.