Autó hvg.hu 2020. január. 29. 04:51

23 év után először reklámoz a Porsche a Super Bowlon

Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.

Nem akármilyen, hanem több mint kétperces reklámot készítettek az amerikai futballiga döntőjére, amelynek persze nem a teljes verziója fog vélhetően lemenni a világ egyik legnézettebb sporteseményének reklámszünetében.

A "Zsákmány" címen futó anyag lényegében egy időutazás is a márka leghíresebb modelljeivel a 917 K versenyautóval, a 918 Spyderrel, valamit természetesen egy 911-essel a főszereplő Taycan mellett.

Figyelembe véve, hogy a Super Bowl során egy hirdetés mennyibe kerül, egyértelmű, hogy a Porsche gyakorlatilag mindent megad a Taycannak, hogy sikeres legyen. A Variety szerint egy harminc másodperces reklám az idén nagyjából 5,6 millió dollárba kerül a hirdetőknek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.