Az egyedi vonalvezetésű SUV tisztán elektromos és plugin hibrid változatban lesz kapható.
A tanulmányautóhoz képest csak minimálisan változott a 4,89 méter hosszú 7 személyes divatterepjáró külseje. A kormány mögött digitális műszeregység található, a központi nagy érintőkijelző érdekessége pedig az, hogy egy laza mozdulattal vízszintesből függőleges helyzetbe forgatható.
A tisztán elektromos hajtásláncú Denza X-et egy 245 lóerős és 330 Nm-es villanymotor hajtja, mely egy feltöltéssel mintegy 500 kilométeres hatótávolságot biztosít, igaz a nem túl reális NEDC-szabvány szerint. Az akkumulátor 82,8 kWh kapacitású.
A plugin hibrid változat elejében egy 192 lóerős 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor és egy 150 lóerős villanymotor található, hátul pedig egy 245 lovas e-motor teljesít szolgálatot. A 400+ lóerős rendszerteljesítményű Denza X 5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Az egyelőre ismeretlen árú német-kínai SUV forgalmazása 2020 elején kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.