Motorból csak egyetlen szívó benzines érhető el, igaz legalább kétféle teljesítménnyel.
Az AvtoVAZ 2011-ben dobta piacra a Kalina-alapokra épülő és a Renault-val közösen kifejlesztett Grantát, melyből most egy enyhén divatterepjárósra faragott új változat látott napvilágot. A Vesta Cross, az Xray Cross és a Largus Cross nyomdokaiba lépő Granta Cross az eddig készült legolcsóbb Cross modell az orosz gyártó kínálatában.
A Classic alapmodell árcéduláján 554 900 rubeles, vagyis átszámítva mintegy 2,4 millió forintos összeg olvasható. Ezért a pénzért egy 87 lóerős 1,6 literes szívó benzinmotoros, kéziváltós Granta Crosst lehet hazavezetni.
A Comfort felszereltségi szinthez az említett motor 87, illetve 106 lóerős változata is rendelhető. A kéziváltós olcsóbb modell 577 900 (2,5 millió forint), az automataváltós erősebb változat pedig 617 900 rubelbe (2,7 millió forint) kerül.
A csúcsot jelentő Lux kivitel csak a 106 lóerős motorral kérhető. A kéziváltós csúcsmodell alapára 618 900 rubel (2,7 millió forint), az automataváltós változatért pedig 643 900 rubelt (2,8 millió forint) kérnek el.
Az oroszországi forgalmazás a mai napon kezdődik meg. Az emelt hasmagasságú, 15 colos könnyűfém felnis Lada Granta Cross hazai forgalmazásáról egyelőre nincs hír, a típus alapmodelljét egyébként nemrégiben vezették ki a magyar piarcól.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.