Nem elírás, 304 kilométerrel árulnak egy régi kocka Ladát
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
Meglehetősen kevés készült ebből a Nivára épülő típusból az ezredforduló környékén.
Feltűnt a színen az AvtoVAZ első lokálisan zéró emissziós terepjárója.
Az orosz gyártó legújabb modellje az ígéretek szerint 2025-től lesz kapható.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A nagy tervek megvoltak a szentpétervári Nissan-gyárból államosított Lada-üzem beindítására, de egyelőre úgy tűnik, inkább dísznek gyártottak le néhány autót.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.
A vadjasági város szívében parkol ez a nem kicsit hányatott sorsú régi orosz járgány.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
Az átadott kocsik több mint háromnegyedével gond van, panaszkodnak a vevők.
Ahogy a nemrégiben kijött Moszkvics, úgy a Lada újdonsága is egy kínai modellre épül.