38 millió forintért árulnak egy 10 kilométeres régi Ladát
A dupla kereklámpás Zsiguli három évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A dupla kereklámpás Zsiguli három évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
Az orosz Gazprom, bár mást állít, továbbra is szállít gázt Ausztriába, igaz, az OMV közvetlenül nem kap belőle. Az osztrák energiavállalat így többszörösen rosszul jár, ezért megpróbál kiugrani az oroszokkal kötött, 2040-ig szóló szerződéséből.
Meglehetősen kevés készült ebből a Nivára épülő típusból az ezredforduló környékén.
Az orosz gazdaság még köszöni, megvan, még ha nincs is jól. A háborús költekezés miatt papíron egész jó számokat láthatunk, ám mélyebbre nézve már feltűnnek a problémák. A rossz hír, hogy ez az állapot csak addig tartható fenn, ameddig tart a háború, így Vlagyimir Putyin orosz elnök most még kevésbé érdekelt a gyors lezárásban.
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
Az ügyészek szerint a támadó lelkes orosz nacionalista volt, aki teljes mértékben támogatta Moszkva ukrajnai háborúját.
“Már régóta nem láttam Roman Abramovicsot, de hogyha itt járt volna, akkor se mondanám meg egy újságírónak”- mondta mosolyogva egy vendéglős Antibes- ban, ahol a francia állam rátette a kezét Putyin kedvenc oligarchájának luxusvillájára röviddel azután, hogy Oroszország megtámadta Ukrajnát 2022 februárjában.
Az Ukrajnán át érkező orosz olaj a Mol által bejelentett új szerződések ellenére is kockázatos – mondta Pletser Tamás, az Erste Bank olaj- és gázipari elemzője az Inforádióban. A geopolitikai kockázatok és a különadók növelése miatt minősítették le a cég részvényeit.
A csővezeték leállítását az ukrán elnök tanácsadója jelentette be. A Barátság kiesésével Magyarország a Horvátország felől érkező Adria csővezetéken tud majd kőolajat importálni. Ukrajna a lépésről nem értesítette előre a Molt.
A spanyol kormány nemzetbiztonsági okokra hivatkozva – egy olyan jogszabály alapján, amilyen Magyarországon is létezik – nem engedi be a Magyar Vagont a Talgo vonatgyártóba. Az aggályok megalapozottak, a vállalatcsoport Fidesz-függése nyilvánvaló, orosz kapcsolata lehetséges, tulajdonosi hátterét magántőkealap homálya fedi.
Ez a régi orosz Shooting Brake képzeletben a 80-as évekbe repítheti vissza új tulajdonosát.