Genfben sikerült üléspróbát vennünk a bottropi székhelyű autónemesítő legfrissebb zászlóshajó modelljében. Ami két kisebb meglepetéssel szolgált.
Az újdonsággal a Genfi Autószalonon sikerült testközelből megismerkednünk. A Brabus nem szerette volna, hogy bárki a volán mögé üljön, de mindezt nem egy A4-es papírlapra nyomtatott figyelmeztetéssel, hanem egy bőrbe varrt kis táblácska segítségével oldotta meg:
Ezek alapján joggal gondolhatjuk, hogy a Brabus 900 szó szerint egy az utolsó milliméterig tökéletes autó, mi azonban találtunk benne egy érdekes hibát. Ez pedig nem más, mint hogy a hátsó utasoknak szánt, plafonra szerelt műszeregység kilométerórája mindössze 240 km/h-ig van skálázva:
Ez csupán azért furcsa, mert a Brabus 900 elektronikusan 350 km/h-re korlátozott végsebességgel rendelkezik. A hátsó sebességmérő mutatója tehát 240 km/h felett szinte meggörbül, de egyszerűen nem tud nagyobb értéket mutatni. A gyártó képviselői kérdésünkre azt mondták, hogy a beszállítójuk csak ilyen analóg műszert tudott biztosítani, egyébként pedig a kormány mögötti digitális műszeregység 400 km/h-ig van kalibrálva.
A V12-es biturbó motor már alaphelyzetben is 530 lóerős teljesítményt produkál, a Brabus viszont egészen 900 lóerőig húzta az erőforrást. A 6-ról 6,3 literesre felfúrt motor legnagyobb nyomatéka 1500 Nm, ami 4200-as percenkénti fordulatszámon ébred. A 21 colos kerekeken gördülő Brabus 900 állóhelyzetben 3,7 másodperc alatt katapultál 100-as tempóra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.