Autó hvg.hu 2019. február. 05. 13:21

Olcsóbb oroszok: elérhető árú új Lada Vesták mutatkoztak be

Az AvtoVAZ a korábbiaknál is szélesebb rétegek számára szeretné elérhetővé tenni legújabb modelljét.

Oroszországban eddig legolcsóbban 614 900 rubel (2,62 millió forint) ellenében lehetett új Lada Vesta szedánt vásárolni, a most leleplezett Lada Vesta Standard azonban ennél 20 000 rubellel (85 ezer forint) olcsóbb. Az 594 900 rubeles (2,53 millió forint) újdonság 1,6 literes 105 lóerős benzinmotorral, kéziváltóval, két első légzsákkal, menetstabilizátorral, első elektromos ablakemelővel és 15 colos lemezfelnikkel rendelkezik.

A Lada Vesta SW-ből, vagyis a kombi kivitelből is érkezett egy olcsóbb kivitel, mely Classic Start névre hallgat és 28 000 rubellel (120 ezer forint) olcsóbb a korábbi alapmodellnél. A 676 900 rubeles (2,88 millió forint) újdonságban a Standard felszereltségen felül légkondi és fűthető első ülések is találhatók.

Lada

A divatterepjárósra faragott Lada Vesta SW Crossból is kijött egy a korábbi alapmodellnél 25 000 rubellel (105 ezer forint) kedvezőbb árú változat. A 779 900 rubeles (3,32 millió forint) Vesta SW Cross Comfortban többek közt eső- és fényszenzorok, tempomat, multifunkciós kormány, illetve 4,3 colos monokróm kijelzős fejegység is található. A normál Vestákhoz képest emelt hasmagasságú modell 17 colos kerekeken gördül.

A Lada Vesta hazánkban legolcsóbban 3,7 millió forintos áron kapható, a Vesta kombi alapára 4,1 millió forint, a divatterepjárósra faragott Vesta SW Cross pedig minimum 4,55 millió forint kifizetését követően vezethető haza. Egyelőre nem tudni, hogy az orosz piacon most bemutatkozott olcsóbb új alapváltozatok mikor érkeznek meg hazánkba, ha egyáltalán valamikor megérkeznek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.