Ennek a különleges ékformájú sportkocsinak talán csak egyetlen hibája van. Hogy mindössze egyetlen példány készült belőle.
A 1978-as Genfi Autószalonon debütált különlegesség ékszerű formáját nem titkoltan olyan európai sportkocsik ihlették, mint amilyen például a Lancia Stratos Zero vagy a Lamborghini Countach. A 3,98 méter hosszú és 1,77 méter széles autó magassága nem éri el az 1 métert, a tömege pedig alig 920 kilogramm.
A hátsókerékhajtású Dome Zero középen elhelyezett motorja a Datsun 280Z-ből, illetve 280ZX-ből érkezett. A soros hathengeres Nissan L28E SOHC erőforrás 2,8 literes lökettérfogatból 145 lóerőt, illetve 226 Nm-t állít elő. Az ötfokozatú ZF kéziváltóval szerelt, elül 13, hátul 14 colos kerekű különlegesség teljesítmény/tömeg mutató tekintetében simán felveszi a versenyt a korabeli Porschékkal.
A Dome Zero közúti engedélyeztetése végül kudarcot vallott, ezért csak ez az egyetlen példány készült belőle. 1979-ben Dome Zero P2 néven látott napvilágot az utódmodell, de végül az sem került sorozatgyártásba.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.