Autó hvg.hu 2018. május. 24. 11:23

Az elektromos autóknak is meglesznek a maguk kis szörnyetegei?

Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.

A Fiat Multipla, Ssangyong Rodius, nem is beszélve a Pontiac Aztekről a többség számára autóipari rémségek, amelyek egy korábbi listánkon is helyet kaptak. Az új, elektromos világnak is meglesznek a maga legendái?

Most a kínai Geely, amely egyre komolyabb szerepet játszik a világ autóiparában – például tulajdonosa a Volvónak – most a maga módján úgy tűnik, beszállna ebbe a korántsem illusztris társaságba. Ha ránézünk a Kandi GLEeagle K23 nevű járgányra talán egyértelmű, miért.

carscoops.com
carscoops.com

A K23 egyfajta furcsa mixe több stílusnak. A jármű egyébként 4 méteres, a tengelytávja 2,65 méter, a súlya 1200 kilogramm, ami nem rossz az általában eléggé nehéz elektromos autók közt. Kérdés, mindez mire elég, mivel valószínűsíti, hogy nem túl nagy akkupakkal rendelkezik. A teljesítményszintje mindenesetre 65 lóerő, a maximális sebessége pedig 102 km/h.

Egy kínai milliárdos mondja meg, mi vár az európai autómárkákra

A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.