Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.
A Fiat Multipla, Ssangyong Rodius, nem is beszélve a Pontiac Aztekről a többség számára autóipari rémségek, amelyek egy korábbi listánkon is helyet kaptak. Az új, elektromos világnak is meglesznek a maga legendái?
Most a kínai Geely, amely egyre komolyabb szerepet játszik a világ autóiparában – például tulajdonosa a Volvónak – most a maga módján úgy tűnik, beszállna ebbe a korántsem illusztris társaságba. Ha ránézünk a Kandi GLEeagle K23 nevű járgányra talán egyértelmű, miért.
A K23 egyfajta furcsa mixe több stílusnak. A jármű egyébként 4 méteres, a tengelytávja 2,65 méter, a súlya 1200 kilogramm, ami nem rossz az általában eléggé nehéz elektromos autók közt. Kérdés, mindez mire elég, mivel valószínűsíti, hogy nem túl nagy akkupakkal rendelkezik. A teljesítményszintje mindenesetre 65 lóerő, a maximális sebessége pedig 102 km/h.
Egy kínai milliárdos mondja meg, mi vár az európai autómárkákra
A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.