Csúcskategóriás hangrendszer, egyedi illatok és vizuális, a relaxációt elősegítő hatások járnak a Volvo legújabb S90 Ambience nevű járművéhez.
A koncepció az S90 csúcsminőségű, háromüléses változatán alapul, amelyet Kínában értékesítenek. Azzal, hogy az első utasülést elhagyhatjuk, több hely marad a jobboldali hátsó utas számára.
Mivel erős a feng shui-hatás ezen a területen, az autóban négyféle illathangulatot lehet generálni, amelyek automatikusan cirkulálnak a kabin levegőjében. A kocsi érdekes ötlete a dinamikus mennyezet is, amelyet kiegészít a Bowers&Wilkins-hangrendszer, valamint egy intelligens alkalmazás, amely a kiválasztott témák szerint a hangzásbeli élményt is az összhatáshoz igazítja. A csúcskategóriás audiorendszernél még a fejtámlákba is kis méretű magassugárzók lettek beépítve.
Ez csak egy tanulmányautó ugyan, de a Volvo azt tervezi, hogy az Ambience koncepciót mint opcionális csomagot meg is lehessen vásárolni. Kína hazai pálya is lassan a Volvónak, nem csak a kínai tulajdonlás miatt, hanem mert ez a svéd márka legnagyobb piaca, ahol több mint 100 000 darab Volvót értékesítettek tavaly.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.