A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
Jochen Sengpiehl, a Volkswagen marketingvezetője nem kertelt, amikor kijelentette: "a márka nincs jó formában a korábbi évekhez hasonlítva". Sengpiehl szerint ez nem csak és kizárólag a dízelbotrány következménye, hanem annak is fontos szerepe van benne, hogy a Volkswagen eddig "túlságosan német" próbált lenni.
A Volkswagen a közeljövőben jelentős változásokon fog átesni, melynek keretein belül a digitális és közösségi médiát minden korábbinál nagyobb mértékben kívánják használni. Többek közt arra, hogy a szkeptikus vásárlókat meggyőzzék az elektromos meghajtású autókra váltás előnyeiről. Sengpiehl elmondta, hogy a villanyautók bevezetése és népszerűsítése komoly kihívást jelent, és hozzátette: "színesebbé kell válnunk".
A Volkswagen 20 milliárd eurót fordít elektromos autók fejlesztésére. Ennek első kézzelfogható gyümölcse a 2020-ban érkező I.D. hatchback lesz, amit nem sokkal később egy ugyancsak tisztán villanymotoros meghajtású divatterepjáró, minivan, illetve szedán fog követni.
Ismét szóba került, hogy a Volkswagen megújítja logóját, amiről már februárban is hallani lehetett: a legutóbb 2012-ben módosított embléma autókon és okostelefon-kijelzőkön egyaránt jobban mutató új változatáról hivatalosan 2019-ben fog lehullani a lepel.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.