Megérkezett a német gyártó legújabb szedánja, mely igen vállalhatóra sikeredett, de van egy nem elhanyagolható probléma vele.
A régebbi PQ34 helyett már a konszern által mostanság széles körben használat új MQB platformra építkező újdonság hossza 6,5 centiméterrel, a tengelytávja pedig 7,8 centiméterrel nőtt az elődhöz képest. Igen, volt elődje a típusnak, ami azért lehet számunkra ismeretlen, mert eddig csak Kínában forgalmazták. És e tekintetben a közeljövőben nem is nagyon lesz változás.
A motorháztető alatt háromféle benzinmotor található. Az alapot a 116 lóerős 1,5 literes szívó egység jelenti, majd pedig az ugyancsak 116 lóerős 1,2 literes turbómotor, illetve a 150 lóerős 1,4 literes turbós erőforrás következik a sorban. Alaphelyzetben ötsebességes kéziváltó jár és hatsebességes automatával is rendelhető a típus.
A kereskedelmi forgalomban nyáron felbukkanó Volkswagen Lavida Plus alapára átszámítva mintegy 4 millió forint magasságában fog alakulni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.