Autó hvg.hu 2018. január. 27. 15:13

Michelisz otthagyja a Hondát és Hyundaira vált?

Egy vadonatúj fejlesztésű Hyundai i30 N TCR lehet az új autója.

Több forrás kész tényként kezeli, amiről a Motorsport.com beszámolt, hogy Michelisz Norbert úgy döntött, a Hyundai kötelékében folytatja pályafutását és egy i30 N TCR volánja mögött indul az FIA új világkupájában, a WTCR-ben.

Michelisz maga nyilatkozta 2017 végén, hogy nincs érvényes szerződése a Hondával a következő szezonra, de indulni akar az átalakult/összeolvadt WTCR-ben, amit a WTCC és a TCR International Series összevonásával hoztak létre.

A Hyundai Gabriele Tarquini és a BRC Racing Team segítségével fejlesztette az i30 N versenyváltozatát, tavaly év végén élesben is tesztelték azt a TCR International Seriesben, még Alain Menu is vállalta a visszatérést a márka kedvéért – írja a Motorsport.com.

A nevezéseket január 31-ig kell leadni a bajnokságra.

Nagyok a kérdőjelek Michelisz jövője körül

Lehetséges, hogy nem tud elindulni a WTCC és a TCR sorozatok összeolvadásából létrejövő WTCR-ben jövőre Michelisz Norbert. A magyar versenyző még mindig csalódott, amiért két hete a szezonzárón nem sikerült megszereznie a végső győzelmet.

A lépés érdekessége, hogy Michelisz Hondákkal saját csapatot is üzemeltet tavaly óta, M1RA néven. Kérdés ezt a kapcsolatot, hogyan érinti majd a váltás.

Michelisz 2008-óta szerepelt az idény végével megszűnt túraautó-világbajnokságban, ahol 2012 és 2015 privát bajnoka lett. Hondával 2013-óta versenyzett és 2017-ben az összetett pontverseny második helyén végzett, ezzel ő lett a magyar autósport első világbajnoki érmese.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.