Megszűnik Michelisz Norberték versenysorozata
A túraautó-világkupa sorozat is azok közé tartozik, amelyeket érint az elektromos autókra fókuszáló cégek pénzelvonása.
A túraautó-világkupa sorozat is azok közé tartozik, amelyeket érint az elektromos autókra fókuszáló cégek pénzelvonása.
Megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban az a kőkemény tesztsor, melynek révén a szakemberek objektív szempontok alapján ki tudják választani a jövő potenciális Michelisz Norbertjeit és Talmácsi Gáborjait.
A Baranya megyei településen egy kis presszóban található Norbi "szentélye", ahol a túraautó bajnoki futamokon kívül azért az Újpest elleni komoly futball vereségre is jól emlékeznek a helyiek.
Bucsi Attila a hétvégén korengedménnyel állhat rajthoz a Swift Cup Europe-ban.
Nem tudja pontosan, mitől volt gyorsabb az ellenfeleinél, nem bánja, ha a csapatok taktikáznak a versenyzőikkel, és ha hívnák sem szívesen menne más versenysorozatokba – hazatérése után a repülőtéren nyilatkozott Michelisz Norbert, a WTCR-sorozat bajnoka.
Bár a régi hagyományokkal ellentétben nem csak hátul, hanem mindenhol hajt, vélhetően igen komoly élmény lehet ennek a Ladának a vezetése.
A túraautó-bajnokságban szereplő magyar csapat óriási meglepetést okozott egyik leghűségesebb szurkolójának.
Az április végi versenyhétvégén nemcsak Norbi, hanem a tulajdonában lévő csapat is rajthoz áll a a világ első számú túraautó-sorozatában.
A WTCC-ben az előkelő második helyen végzett magyar pilóta fekete autóját bárki megveheti, ha van rá 11 millió forintja.
Mindenki Norbija tele van ambícióval és tervekkel: szerinte övé az egyik leggyorsabb idei kocsi, várja az elektromos versenyautókat, hazai fejlesztésű villanyautókat szeretne gyártani, és új szakágakban is szívesen kipróbálná magát.
A fiatal magyar versenyző két WTCC-szezonnal és harminc futammal a háta mögött csatlakozott az M1RA-hoz.