A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, az viszont tény, hogy ez a Ferrari erősebb lett a kiindulási állapotánál.
A német tuningcég munkatársai a külcsín és a belbecs tekintetében is jó néhány órát dolgoztak a 488 Spideren. A szépség megítélését olvasóinkra bízzuk, de talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy az eredeti Ferrari letisztultabb szépség, mint az itt-ott enyhén túlbonyolított dizájnnal megáldott N-Largo 488 Spider.
A zárt tetős 488 GTB-nél csupán 50 kilogrammal nehezebb 488 Spider 3,9 literes biturbó V8-as erőforrása alaphelyzetben 670 lóerős teljesítményű és 760 Nm nyomatékú. A németek ezt a motort most 772 lóerőre és 892 Nm-re húzták fel, így a 0-100-as sprint szintideje 3-ról 2,8 másodpercre csökkent. Nem mellesleg a végsebesség 325-ről 342 km/h-ra nőtt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.