Autó hvg.hu 2017. augusztus. 01. 15:31

460 lóerős lett a négyturbós BMW szuperdízel

Egyes vásárlóknak a jelek szerint egyszerűen kevés volt a kereken 400 lóerős teljesítmény.

A BMW tavaly tavasszal jelentette be a 7-es sorozat legerősebb dízelváltozatát, a 750d-t. Ennek érdekessége, hogy soros hathengeres motorján nem egy, nem kettő és nem is három, hanem kapásból négy darab turbó kapott helyet. Az erőforrás 400 lóerős teljesítmény és 760 Nm-es nyomaték leadására képes, de most még egy picit tovább reszelgettek rajta.
G-Power

A G-Power által feltuningolt BMW 750d már 460 lóerős, a nyomatéka pedig eléri a 860 Nm-t. Ennek köszönhetően a bajor csúcsjárgány már nem 4,6, hanem 4,3 másodperc alatt képes nulláról 100-as tempóra gyorsítani, ami bizony már a manuális váltóval szerelt BMW M3 szintje.

G-Power

A speciális tuningmodul csak akkor emeli meg a dízelmotor teljesítményét, ha az erőforrás már elérte az üzemi hőfokát, és ha az extra erőre ténylegesen szükség is van. A 21 colos egyedi könnyűfémfelniket kapott G-Power 750d árát egyelőre sűrű homály fedi.

G-Power

 

G-Power

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.