Ezért a patika állapotú régi Ladáért pontosan kétszer annyit kérnek el, mint amennyibe egy 2017-es gyártmányú Vesta kerül.
Ha befáradunk egy hazai Lada-kereskedésbe, akkor ott a legolcsóbban egy Grantát vásárolhatunk magunknak, mely már 1,999 millió forint ellenében hazavezethető. Kalinát 2,249 millió forintos áron kaphatunk, ha pedig a WTCC-ben is látható legújabb Vestára vágyunk, akkor minimum 2,999 millió forinttal lesz vékonyabb a pénztárcánk. De adott esetben akár ennek az összegnek a dupláját is elkölthetjük egy orosz autóra.
Ráadásul ez nem is egy új, hanem egy 33 éves példány, mely a Használtautó.hu szerint jelenleg Magyarország legdrágább használt Ladája. A négy darab kereklámpás Zsiguli piros színben pompázik, belsejében a fekete és sötétkék szín dominál. A hivatalos FIVA és OT minősítéssel rendelkező oldtimer teljes restauráláson esett át, a hirdető szerint minden alkatrésze gyári új.
A tárolóhely hiánya miatt eladó sorba került, 1984-es gyártmányú orosz autó kilométerórája mindössze 1190 kilométert mutat. Az elsősorban gyűjtők számára érdekes Lada 2020 augusztusáig rendelkezik érvényes műszaki vizsgával.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.