Hát, olyan sokat azért nem.
Régebben szokás volt az amerikai autóknál, hogy a modellévek váltása során komolyan átszabták az autókat. Így aztán egyes évjáratok nagyon keresettek, mások meg kevésbé, éppen a szerint, hogy mennyire sikerült jól az átalakítás, illetve milyen új motorok kerültek fel a palettára.
Nyilván ez a módszer mára már nem elég költséghatékony, így egy facelift során a lehető legkisebb befektetéssel próbálnak viszonylag nagy változást létrehozni. Jellemzően ez kimerül a fényszóró, hűtőrács, hátsólámpa átszabásában, a karosszéria-elemeket gyártó présformákat már nem szokás háborgatni, maximum a motorháztetőt gyártó formát szokták még átszabni.
Nagyjából ez a történet a 2018-as Ford Mustang esetében is. A gif-animáción ezeket az apróságokat szépen meg is lehet figyelni, hogyan érték el, hogy összességében mégis újabbnak, modernebbnek hasson a forma.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.