Mindössze 290 példányt gyártottak a Carrera RS NGT-ből, ami gyárilag szerelt bukócsővel gurult ki a kereskedés kapuján.
A léghűtéses Porschék árai szépen emelkednek a használt piacon, így kifejezetten vonzó befektetésnek ígérkezik a Silverstone Auctions következő árverésén kalapács alá kerülő Porsche 911 Carrera RS NGT.
Az 1991 decemberi gyártási dátumról rögtön kiderül, hogy a 964-es széria egyik legutolsó példányáról van szó, méghozzá abból is az egyik leggyorsabb kivitelből. Az RS utótag ugyanis azt jelenti, hogy az autóban a 3.8 literes bokszermotor 260 lóerős változata dolgozik, feszesebb futóművel, rövidebb fokozatkiosztással és sperrdiffivel megtámogatva, valamint lecsupaszított (ezáltal 155 kilogrammal könnyebb) utastérrel.
Ez már önmagában elég lenne ahhoz, hogy szépen teljesítsen a versenypályán, a szóban forgó példány viszont egy NGT kivitel, vagyis egy gyárilag felkészített, bukócsövezett versenygép, ami rendszámosan gurult ki a szalonból.
Mindössze 290 ilyen autót készítettek a németek, melyek közül a képeken látható tengerkék modell a 76-os sorszámú. Hivatalos versenyen sosem indultak vele, az állapota kifogástalan, a kilométer-számlálója pedig csak negyvenezren áll, így még előtte az élet.
Remélhetőleg az új gazdája közszemlére teszi majd valamelyik veteránversenyen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.