A Párizsi Autószalonon bemutatták az új apróságot, amelyre leginkább a „terepeske” jelző illik. Ha van ilyen.
A híreknek megfelelően, azt követően, hogy Japánban már pár hónapja árulják, végre megláthattuk teljes valójában is az európai változatot. Az Ignis hasmagassága az egyik legérdekesebb adata, amely 180 mm, a 3700 mm-es hossz, 1660 mm szélesség és 2435 mm-es tengelytáv mellett. A modell a könnyűszerkezetes építésének köszönhetően, alapmotorral alig éri el a 900 kilogrammos tömeget.
A jelenleg is több modellben használt 1,2 literes DualJet motorral az Ignis 90 lóerős teljesítményű lesz, illetve létezik majd, az elektromos rásegítésű, félig hibrid rendszerű változata is. Az úgynevezett SHVS-rendszer (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) a japán márka kisautójában a fogyasztás csökkentését szolgálja, a teljesítményéhez nem ad pluszt, az ugyan úgy 90 lóerő, mint a benzines esetében.
Az ára még nem ismert, viszont az már régebb óta, hogy nem Esztergomban készül majd, hanem várhatóan Japánban, ami sajnos az árának biztos nem tesz majd jót.