A németek az egész középkonzolt újragondolták, és egy sokkal letisztultabb végeredmény született.
Aki ült már Porsche Cayenne-ben az két dolgot állapíthatott meg azonnal. Egyrészt a kényelem-faktor igencsak rendben van, másrészt viszont a középkonzol láttán olyan érzése támad az embernek, hogy nem is autóban, hanem űrhajóban, de legalábbis egy repülőgép pilótafülkéjében ücsörög. A kezelőfelületen megszámlálhatatlanul sok gombot helyeztek el (na jó, meg lehet őket számolni, csak sokáig tartana), ami azért nem túl 21. századi megoldás. Most azonban ennek vége.
A Carscoops által közzétett kémfotók alapján úgy tűnik, végre megszabadultak a németek a gombfetisizmusuktól, de legalábbis odébb terelték azt a mérnököt, aki eddig az autó ezen részét tervezte. A következő változatban ugyanis már (szinte) minden érintőképernyős megoldással fog benne működni, ami azért egy jóval elegánsabb megoldás.
A becsült adatok szerint középen elhelyezett kijelző 12-13 colos lehet. A szellőzőnyílások az infotainment rendszer alá kerültek be, a sebességváltó pedig új dizájnt kapott, ami alapján könnyen lehet, hogy a rendszer is új lesz, korábban ugyanis egy nyolc fokozatú kettős tengelykapcsolós változatról szóltak a pletykák.
A középső konzol magában foglalja a légkondícionáló, az audio rendszer, az ülésfűtés és minden egyéb eszközhöz tartozó fizikai gombot, így a sofőr valóban úgy érezheti, hogy egy 21. századi autóban ül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.