A kompakt tanulmányautó mellett egy üzemanyagcellás szedánnal és a sorozatgyártott NSX sportkocsival is megismerkedhetnek, akik ellátogatnak a japánok standjához.
Folytatja európai modellpalettájának megújítását a Honda. A japánok a márciusi Genfi Autószalonon elsőként állítják közszemlére az új ötajtós Civic prototípusát. A modell a Honda angliai gyáregységében készül majd, innen exportálják a nemzetközi piacokra, beleértve az Egyesült Államokat is. Az európai értékesítése várhatóan 2017 elején kezdődik.
A Civic tanulmányautó mellett Európában most először lesz élőben látható a Clarity Fuel Cell névre keresztelt üzemanyagcellás jármű. A Clarity Fuel Cell a világ első olyan üzemanyagcellás szedánja, amelynél a teljes hajtáslánc elfér a motorházban, így nem von el helyet a beltértől. Hatótávolsága meghaladja a 700 kilométert, mégis öt felnőtt számára kínál teljes értékű helyet, amire eddig üzemanyagcellás szedán esetében nem volt példa.
A japánok genfi standjához azoknak is érdemes ellátogatniuk, akiket sportmodellek érdeklik, hiszen a Civic Type R mellett a sorozatgyártott NSX-et is meg lehet majd tekinteni. Az első megrendelők a Detroiti Autókiállítást követően, az Egyesült Államokban már volán mögé ülhettek, őket követik a modell európai vásárlói, akik 2016-ban vehetik át a hőn áhított autót.
A Honda mérnökei a - klasszikus szupersportkocsikra jellemző - széles és lapos formavilágot ötvözték a legmodernebb stílusjegyekkel. Az agresszív orr-rész és az ős-NSX-et idéző hátsó lámpa karakteres megjelenést kölcsönöz a modellnek. Az NSX szíve egy vadonatúj, középre helyezett, 75 fokos hengerszögű, DOHC-vezérlésű, V6-os, duplaturbós benzinmotor, melynek erejét speciális, kilencfokozatú, duplakuplungos automatikus váltó (DCT) továbbítja a kerek felé.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.