Az Audi RS6 Avant és az RS7 Sportback modellek kaptak egy kis plusz erőt Performance-csomag keretében, így az 560 lóerő helyett már 605 lóerővel gazdálkodhatnak a tulajdonosaik, akik ezt a változatot rendelik.
Ha valaki tájékozott futballista autós kérdésekben is, akkor biztosan tudja, hogy az Audi RS modellek többsége szolgálati autóként üzemel a világ legnagyobb klubjainál, mint a Real Madrid, Barcelona, Bayern München, vagy az AC Milan.
Vélhetően a focisták nem reklamáltak, de a négykarikások úgy érezték, még lehet javítani a portfolió teljesítményén, így a kombi és a kupélimuzin is megkapta az Audi S8 Plusban megismert 4.0 literes V8-as 605 lóerős és 750 Nm-es csúcsnyomatékra képes motorblokkot.
A kis változtatás valamelyest javított természetes a két modell egyébként sem lebecsülendő menetdinamikai jellemzőin. A 0-100-as gyorsulást ezután 3,7 másodperc alatt letudja a két modell, ami két századmásodperces javulás. A 200-as tempó elérésben már nagyobb a javulás a plusz 45 lóerőnek köszönhetően itt 12,2 másodperc a hivatalos adat, a korábbinál 1,4 másodperccel jobb. Ami marad a jól bevált duplakuplungos 8-fokozatú tiptronic váltó, és természetesen az összkerékhajtás, amely 40/60 százalék arányban osztja a nyomatékot az első/hátsó kerekek közt alapesetben.
Kicsit még a külső is kapott pluszban, két új 21 colos felni és a légrugó alsó állása 2 centivel lejjebb lehet szükség szerint.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát. |