Jelentősen megújul a 2016-os modellévre a közkedvelt Sierra, de a motorpaletta változatlan marad, így továbbra is V6-os és V8-as erőforrásokkal rendelhető.
Az Egyesült Államokban továbbra is töretlen népszerűségnek örvendenek a platós terepjárók, melyek közül az egyik bestseller a GMC Sierra.
Az említett modell a 2016-os évre látványosan megújul, ami főként az első lökhárítón lesz szembetűnő. LED-es fényszórókat kap, C-alakú nappali menetfénnyel, továbbá az összes felszereltségi szinthez egyedi hűtőmaszkot terveztek, valamint módosítottak a lökhárítók formáján is.
A motorpaletta változatlan marad, vagyis a belépőmodellt továbbra is 4.3 literes, V6-os benzinmotorral szerelik, amely 285 lóerő leadására képes. A középső szinten az 5.3-as V8-as blokk trónol 355 lóerővel, míg a kínálat zászlóshajója a 6200 köbcentis V8-as erőművel szerelt kivitel, 420 lóerővel és 624 Nm maximális nyomatékkal. Úgy tűnik egyik esetben sem beszélhetünk alulmotorizáltságról.
Az említett modell a 2016-os évre látványosan megújul, ami főként az első lökhárítón lesz szembetűnő. LED-es fényszórókat kap, C-alakú nappali menetfénnyel, továbbá az összes felszereltségi szinthez egyedi hűtőmaszkot terveztek, valamint módosítottak a lökhárítók formáján is.
A motorpaletta változatlan marad, vagyis a belépőmodellt továbbra is 4.3 literes, V6-os benzinmotorral szerelik, amely 285 lóerő leadására képes. A középső szinten az 5.3-as V8-as blokk trónol 355 lóerővel, míg a kínálat zászlóshajója a 6200 köbcentis V8-as erőművel szerelt kivitel, 420 lóerővel és 624 Nm maximális nyomatékkal. Úgy tűnik egyik esetben sem beszélhetünk alulmotorizáltságról.